Can't fight this feeling

Hejsan alla glada och sura :D bryr mig inte om vilka som är vad men aaaaaaaaaaaah :). VAD GÖR NI? själv sitter man och lyssnar på musik och bara chillar allmänt eheheeh. Och letar musik till mobajjlen (y). annars händer det inte mycket alls!. Ne men ärligt vad ska man skriva.. får typ panik xD det brukar jag inte få annars men här känns det annorlunda att skriva om saker o ting här.

NEJ MEN FÖR ATT bryta tystanden kör jag på en hiss&diss :D .. . .


Hiss DET ÄR SNART SPORTLOV, skulle nog kunna offfra min lilltå för att det skulle bli sportlov på måndag, nä okej då, det skulle jag nog inte, men endå,tanken som räknas...

Diss:  Att behöva gå upp på morgonen! och sen om man går upp 7 (som jag typ gör) och vaknar HALV 7, då tänker man att en halvtimme är as långt och blir endå lite glad att man kan sova ett tag, men NEJ?! kl går ju as snabbt! som om tiden gick i hyper fart elr ngt, verkligen inte OKEJ!, medans kl i skolan går as sakta, dom två skulle gärna kunna få byta fart säger jag bara... 

Btw, blir texten röd/brun för er också? så skäms jag,för jag venne hur man ändrar färg här hahahhaah, men ni kan väl försöka tänka er den i svart elr ngt ?, bra!.

 //Sofia♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0