To The Sky!

Hejsaaaaaaan alla :D

Sofia here hohoho.

skolan idag har vart najjs, jag och malin nörda trummor på musiken :D duktiga vi ärrrrr. Nej men seriöst, trummor är fan det enda instrumentet mina händer behärskar utan att få adhd typ, don't ask me... hahhaah..

 Annars har jag typ ingen större kommentar om dagen faktiskt, juuste, emelie var ju kräksjuk så hon var hemma!, elr huuuur emelie :D. 

Sen ska jag nog försöka pugga på spanska, har börjat lägger ner mig mer typ, o de märks att vår lärare tkr också xDDD hahaha!:D, nej men det fula är väl med mig att jag kan om jag vill men att jag sällan har ork :P o nu lät jag självgod men så äre! ;) .

NEJ men vad fan ska jag skriva mer..  HMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM, hela denna vecka ska jag bara längta till fredag, för då har vi studiedag! :D och på torsdagen så ska vi typ se på teater/musikal från 1-3 så riktigt najjs dag det med. bara att pina sig genom dagen imorrn, för onsdagen är chill!. Men jag ska nog överleva, klarar jag måndagens 1,5 långa NO pass klarar man allt, näe men skämt o sido!.

Men vi hörs senare, hey baberiba!

HAHAHAHHA DAMN, den ska jag fortsätta med!.

peace.

//Sofia ♥



aww mitt lille gosse tard♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0