Hell yeah

Hejsan hoppsan sofia här ! :D

jag och emelie har pratat lite och vi kom fram till att vi ska blogga varannan dag, mer rätt vist :). så idag får ni läsa av mig alltså :) . Och då tänkte vi att vi skulle skriva lite om oss själva, så imorrn är det alltså hennes tur att berätta om sig själv. men ja då kör vi dåeee!..

Jag heter ju som sagt sofia för er som skulle ha missat det  ;).. Och jag har en egen blogg, som är "hemlig" här, mest för jag vill att bara "seriösa" bloggläsare o bloggare ska läsa den och inte fb vänner som man knappt känner osv, dummt med onödiga kommentarer osv.. 

På min fritid spelar jag innebandy , tränar 2 ggr i veckan ( fast vart lite halv slöt nu..) och match varje helg typ o.o. Och för mig som älskar att sova är detta ett problem elr vad man ska kalla de ? haha. Och är även med Emelie på fritiden också :) vi brukar tarda :D . Och jag älskar hundar,katter,suger på matte,är slarvig,är oftast glad,negativ tänkande människa,hatar att bädda,hatar NO,älskar att smsa,älskar min dator, tkr alla mina kompisar är roliga,gillar att sjunga,älskar ALLA mina nära och kära, jag fyllde 15 i januari,ÄLSKAR att skratta..

 Nej men ärligt detta gick inge vidare hahahah vet inte vad man kan säga om mig riktigt :DD. Men innan jag säger hejjdå tänkte jag bara säga att denna blogg kmr det finnas massa med fula filmer på mig o emelie, så kallade "video-inlägg" och jag hoppas jag inte behöver förklara vad det är för då blir jag sur.. DET SKA NI VETA,daahhh.. Nej men hoppas emelie kan skriva bättre om sig själv än vad jag kan haha.. Så hörs vi om ngn dag, men tills dess, take careeee!♥ //Sofia♥







hahahaha minnen! :D älskar mitt tard!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0