HAHAHAAHAH

Bloggen är nu lite ändrad som ni kanske märker och om ni INTE märker ngt tryck " f5". Och gubbarna som är rå coola är här nu! :D :) :P :( ;) haha tvungen.. 
 
Hade ialf inget att komma med men sen kom jag på att jag kan berätta lite tard saker som jag och emelie lyckats skapa tsm, det är en hel del faktiskt (för många för att faktiskt räknas som "normal")
 
Tex när jag och emelie skulle åka slalom FÖRSTA gången med Lisa & Malin!. Både jag och emelie släpades i liften upp en bit i backen, HAHAHHA fyfan när jag tänker tbx tkr jag fan synd om malin&lisa som fatiskt fick umgås med oss hela den dagen i backarna när vi fan åkte värre än jag vet inte vad... :(
 
Sen lyckades jag  även köra slalom mellan emelies ben så hon landa på mitt huvud och drog sig bakåt HAHHAHAHA. skulle stanna slalom skidorna men glömde att det inte räckte med att sätta sig på huk, inte förvånad att jag skulle tarda med DET med ;). Räckte det inte med att skämma ut sig med liften liksom? :). 
 
Eller den gången vi skulle åka till Joel&Mattias och bussen inte stannade så vi fick gå av i skk, elr gå av o gå av.. vi smög oss ut ur bussen för gubben stannade inte?!?! men sen kom de en gammal gubbe som skulle gå in i bussen och på det sättet tog vi oss ut på HAHAHHA, men ialf dom åkte typ och "jaga" oss med bilen bakom HAHAHAHHA.
 
BEHÖVER jag seriöst fortsätta för att ni ska fatta att det är kaaooozz när jag o emelie är tsm? nä täkte väl det...
 
Herrejävlar vad mkt tard saker vi gjort.. helt sjukt. skulle kunna skriva en HEL bok om det. Detta var bara provsmak hahah!. Nej men finns seriöst ingen som vet vad jag tänker/skriver förutom emelie, vi säger offast samma saker samtidigt och massa!. Och folk brukar säga att där JAG är, är EMELIE, vi sitter liksom ihop jämt :D seriöst JÄÄÄMT :D. (o tvärtom) . Skulle ärligt inte klara mig utan henne :D. Vad vore jag utan min andra tard halva? :)<3.
 
 
Peace & Love
 
// Sofiaaaa
 

Kommentarer
Postat av: Emelie :)

HAHAH.. omg goa minnen vi har tillsammans!
skulle inte klara mej utan dig heller, seriöst skulle aldrig gå!! Klarar knappt av å va i skolan utan dig. Säger väl en hel del!. Älskar dig så mycket bästis, ♥♥♥♥

2012-07-07 @ 21:57:14
URL: http://www.eeemeliewall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0