Dags för mig då :)

Hejhej!
Emelie som bloggar nu, och sofia skrev ju lite om sig själv i går som ni kanske såg ? :D
och nu är det min tur i allafall.
hmmm heter ju i alla fall Emelie är 14 fyller 15 till sommarn :) Är offtast en glaaaad tjej, och är jag det minsta sur så har jag ju en kompis som heter sofia som det inte går att vara sur när man är i närheten med :)
Jag bor på en går ute i väse med mina hästar hundar och katter :)
På fritiden spelar jag inneandy på tisdag och torsdagar och matcher nästan varje helg.
, är i skolan, och är med sååååååfia! som sagt vi är helan och halvan yeeeeh!
hmmm va fan ska man säga mer? jo är inte driekt ngn smart tjej.. Har svårt för matten, jävligt svårt! och NO:n och engelskan och ja det mesta.. menmen jobbar på att bli smartare haha..
Jag gillar mat, det vet min bästis om! hahaha...  haha nej men fyfan vet inte vad jag ska säga mer..
sen älskar jag att sova. Om jag får gå upp på helgerna är jag sur som fan, typ hela veckan innan för att jag inte får sova den helgen...
Nej men ärligt har typ inget mer att skriva om mig bra fantasi vare jag :)
men äre ngt ni undrar så bits jag inte, så bara att fråga pusspuss!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0