Förlåt förlåt

Hejsan

FÖRLÅT för denna sämsta uppdateringen EVER, men skolan har tagit rätt mkt energi och kraft dom sista veckorna och vi har helt enkelt glömt bort att blogga *sad face*

kanske inte ens är min dag att blogga idag men aja bättre att NGN bloggar ialf :) .

Idag är det vår!, kommer den där snön tillbaks vet jag inte vad jag gör, tänk att stå och vänta på bussen på morgonen och man känner solen i ryggen och inte snöstorm elr regn osv.. skulle inte vara helt fel va ? :D. Och slippa ha vinterjacka o allt.. underbart :D .

 men aja ni får la ha det så bra så hörs vi ikväll,  och från o med nu ska jag sluta glömma bloggen höhö ;)

//Sofia♥

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0