Man känner att man lever ialf...

Herrejesusssssssssssssssssssss vilket jobbigt SO prov vi har framför oss, typ 22 frågor och en sida svar på varje, för det det lär ju gå in i min hjärna, JAVISST. Har suttit med detta tills jag var hemma och det var vid 4 och slutade nyss typ (y).

Imorgon ska ialf klassen till arvika, yayy stället gud glömde elr ngt... vi ska ialf vara där och ha tråkigt som vanligt :D dock missar vi ju hela skoldagen så man ska väl inte klaga FÖR mkt.

Nej men hade inte så mkt att komma med, mer än att jag ser fram tills ikväll då andra delen av big brother sänds, jippi :D.

Nä annars hade jag inget vettigt att komma med.

Over and out.


//Sofia♥






Kommentarer
Postat av: Linnea

Bra blogg :D

2012-02-26 @ 10:04:44
URL: http://lollipopnea.blogg.se/
Postat av: sv

Tack så mycket :) <3

2012-03-04 @ 02:18:09
URL: http://bestissfestis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0