Nu startar vi TILLSAMMANS! :)

Hej bloggvärlden!
Nu äre så att jag och min bästavän sofia har startat en blogg tillsammans :)
min egna blogg är www.eeemeliewall.blogg.se och sofias egna är hemlig o.o
Designen och allt ska vi givetsvis se till att den blir så bra som möjligt! Behövs la bara lite tid skulle jag kunna tänka mig :)
Vi är allafall två tjejer som gör mycket tillsammans det lär ni märka, vi är också väldigt efterblivna, skrattar åt nästan allt ( ingen förstår oss på oss ). Nej men ärligt tillsammans är vi grymma tkr vi i alla fall :)
Och du är som en del av mig sofia, vi delar nästan allt!
Ni som läser denna blogg kommer la att märka hur grymma och bra vi är, och det ska komma in vidiobloggar mer det kommer jag lova er!
Nej men nu ska jag fixa med designen och sådär.
Hörs / emelie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0